Toimitus
Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää toimitusajoista, toimituskuluista, kuljetusyhtiöistä, peruutuksista ja muusta.
Jos teet tilauksen ennen klo 14:00 arkipäivänä, pakkaamme ja toimitamme sen samana päivänä. Viikonloppuisin tai kansallisina vapaapäivinä tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä.
Tarjoamme maksuttoman toimituksen valittuihin pakettikauppoihin yli 200 euron tilauksille (tuotteen arvoon perustuen).
Kun tilauksesi on valmis, et voi enää lisätä, muuttaa tai poistaa tuotteita.
Tarkistathan tilauksen yhteydessä, että kaikki yhteys- ja toimitustiedot ovat oikein, sillä on sinun vastuullasi antaa oikeat tiedot. Valitettavasti emme voi muuttaa toimitusosoitetta tai pakettikauppaa tilauksen tekemisen jälkeen.
Toimitamme seuraavilla kuljetusyhtiöillä:
Posti
Posti Noutopiste: 8 EUR
Ilmainen toimitus vähintään 200 euron tilauksille
Joskus tilauksesi on liian suuri mahtuakseen yhteen pakettiin. Tämä voi johtua paino- tai kokorajoituksista, jotka kukin kuljetusliike on asettanut kotiinkuljetuksille tai pakettikaupoille. Meillä ei ole mahdollisuutta kiertää tai poiketa näistä vaatimuksista.
Jos näin on, älä ole huolissasi! Varastomme jakaa tilauksesi kahteen (tai useampaan) lähetykseen. Kullakin paketilla on oma seurantanumeronsa, ja saat toimituksen toimittajalta päivityksiä ja ilmoituksia, kun ne ovat matkalla.
Joissakin tapauksissa valittu toimitustapa ei ole mahdollinen, koska lähetys ylittää kuljetusyrityksen kokoraja- tai painorajoitukset. Tämä koskee sekä kotiinkuljetusta että noutopisteeseen toimitusta.
Varmistaaksemme, että tilauksesi saapuu mahdollisimman kätevästi, pidätämme oikeuden — ilman lisäkustannuksia sinulle — uudelleenvaraamiseen vaihtoehtoon, joka parhaiten vastaa alkuperäistä toivettasi. Tämä voi sisältää:
- Toisen kuljetusyrityksen valinnan, joka tukee noutopisteiden käyttöä
- Toimitustavan vaihtamisen noutopisteestä kotiinkuljetukseen, jos noutopisteen käyttö ei ole mahdollista
Jos teemme tällaisen muutoksen, ilmoitamme siitä sinulle viipymättä.
Normaali toimitusaika on: 3-4 arkipäivää.
Tilaukset lähetetään vain arkipäivinä (pois lukien kansalliset vapaapäivät).
Saat seurantanumeron ja seurantalinkin sähköpostitse heti, kun tilauksesi on lähetetty, joten voit seurata pakettisi kulkua joka vaiheessa. Jos et ole saanut seurantapostia tai jos uskot, että yhteystiedoissasi saattaa olla kirjoitusvirhe, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme.
Yleensä kuljetusliike päivittää sinut myös suoraan antamasi sähköpostiosoitteen kautta ja/tai tekstiviestillä, jos olet antanut puhelinnumeron ja kuljetusliike tukee tekstiviesti-ilmoituksia.
Huomaa: Toimitusajat ovat operaattorin arvioimia, ja viivästyksiä voi esiintyä.
Jos et ole kotona, kun rahdinkuljettaja yrittää toimittaa lähetyksen, sovelletaan heidän omia paikallisia ehtojaan. Nämä säännöt ovat rahdinkuljettajan asettamia, eikä Djois voi muuttaa niitä.
Joskus meistä riippumattomista syistä pakettisi saatetaan ohjata pakettikauppaan sen sijaan, että se toimitettaisiin sinulle kotiin. Jos näin tapahtuu, näet päivityksen seurantatiedoissasi.
Jos valitsemasi pakettikauppa on täynnä, kuljetusliike lähettää pakettisi automaattisesti lähimpään vapaaseen paikkaan. Voit seurata tätä muutosta seurantalinkistäsi.
Tärkeää: Djois ei saa ilmoitusta, jos toimitus kotiisi epäonnistuu tai jos pakettisi lähetetään toiseen pakettikauppaan. Emme siis välttämättä pysty ilmoittamaan asiasta suoraan sinulle. Jos olet epävarma toimituksesi tilasta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme - autamme mielellämme!
Jos annoit väärän tai puutteellisen toimitusosoitteen tilausta tehdessäsi, emme valitettavasti voi muuttaa toimitustietoja tai keskeyttää lähetystä. Tämä johtuu logistiikkasäännöistä ja -menettelyistä, joita me Djoisilla tai rahdinkuljettaja ei voi ohittaa - vaikka auttaisimme mielellämme.
Jos pakettia ei voida toimittaa, koska olet antanut virheelliset osoitetiedot, se palautetaan automaattisesti meille. Kun olemme saaneet paketin takaisin, palautamme tuotteiden arvon tilillesi. Huomaa, että on sinun vastuullasi varmistaa, että toimitusosoite on oikein. Palautuksen lähetyskulut vähennetään näin ollen palautuksestasi.
Jos haluat silti saada tilauksesi, sinun on tehtävä uusi tilaus ja maksettava toimituskulut uudelleen.
Tarkista ensin, että tilausta tehdessäsi antamasi yhteys- ja toimitustiedot ovat oikein.
Jos osoite on täydellinen ja pätevä, aloitamme tutkimukset kuljetusyhtiön kanssa auttaaksemme sinua löytämään pakettisi. Pidämme sinut ajan tasalla koko prosessin ajan. Jos rahdinkuljettaja ei löydä pakettiasi kohtuullisessa ajassa, lähetämme sinulle korvaavan paketin - veloituksetta.
Jos toimitustiedot ovat puutteelliset tai virheelliset, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Jos ongelma kuitenkin johtuu antamistasi virheellisistä tiedoista, vastuu perille toimittamatta jääneestä paketista on sinulla asiakkaana. Siinä tapauksessa voimme palauttaa vain tuotteiden arvon - palautuksen lähetyskulut vähennetään palautuksesta.
Jos paketti näyttää olevan matkalla
Jos viimeisimmät rahdinkuljettajan skannaukset osoittavat, että pakettisi on edelleen matkalla, pyydämme kärsivällisyyttä - olemme varmoja, että se saapuu pian. Näin vältät myös sen, että joudut myöhemmin palauttamaan korvaavan paketin.
Huomaa: Jos sekä alkuperäinen että korvaava paketti vastaanotetaan, toinen niistä on palautettava. Molempien säilyttämistä ilman erillistä ilmoitusta voidaan pitää ehtojemme rikkomisena.
Jos paketti vaikuttaa kadonneelta tai juuttuneelta
Jos pakettisi vaikuttaa viivästyneeltä tai juuttuneelta ja rahdinkuljettaja vahvistaa sen, tarkistamme uudelleen alkuperäisessä tilauksessasi antamasi yhteys- ja toimitustiedot.
Jos kaikki näyttää oikealta ja täydelliseltä, avaamme tapauksen rahdinkuljettajan kanssa asian tutkimiseksi. Ja jos pakettia ei todellakaan löydy, lähetämme sinulle tietenkin korvaavan paketin ilman lisäkustannuksia.
Huomaa: Korvaavassa paketissa ei ole mahdollista muuttaa tuotteita tai toimitusosoitetta. Lähetämme täsmälleen alkuperäisen tilauksesi tuotteet alkuperäiseen toimituspaikkaan.
Pakettini on merkitty toimitetuksi, mutta en ole vastaanottanut sitä.
Joskus rahdinkuljettaja saattaa merkitä paketin toimitetuksi, vaikka et ole saanut sitä. Jos näin käy, ota meihin yhteyttä heti. Olemme vastuussa tavaroistasi, kunnes ne on toimitettu turvallisesti perille.
Lähetämme sinulle DOR-lomakkeen (ilmoitus vastaanottamatta jättämisestä) täytettäväksi. Tämä on rahdinkuljettajan edellyttämä vaihe, jotta se voi virallisesti ilmoittaa paketin katoamisesta. Älä huoli - opastamme sinua prosessin läpi ja autamme sinua täyttämään lomakkeen. Kun olemme saaneet lomakkeen, varmistamme, että saat tavarasi mahdollisimman nopeasti.
Jos olet saanut tuotteen, joka poikkeaa tilaamastasi, ota meihin välittömästi yhteyttä. Pyydämme sinua lähettämään kuvia saamistasi tuotteista sekä pakkauksesta.
Tarkastellessamme reklamaatiotasi tarkistamme varastotasot, pakkauksen painon ja toimittamasi valokuvat varmistaaksemme ongelman.
Jos reklamaatiosi hyväksytään, toimimme tilanteesta riippuen seuraavasti:
Jos et saanut oikeaa määrää:
Voit halutessasi saada hyvityksen yksikköhinnan perusteella tai saada korvaavan paketin, jossa on puuttuvat tuotteet.
Jos sait väärän tuotteen:
Asiakaspalvelu voi pyytää sinua palauttamaan väärät tuotteet - me tietenkin vastaamme palautuksen postikuluista. Palautuksen jälkeen sinulle tarjotaan hyvitystä tai korvaavaa pakettia, jossa on oikeat tuotteet.
Jos sait viallisia tuotteita:
Kuvien tarkastamisen jälkeen asiakaspalvelu saattaa pyytää sinua palauttamaan vialliset tuotteet, ja me maksamme palautuksen postikulut. Tämän jälkeen sinulle tarjotaan hyvitystä tai korvaavaa pakettia uusilla tuotteilla.
Huomaa: Jos kuvissa näkyy tuotteita, jotka näyttävät väärin käytetyiltä, vahingoittuneilta vääränlaisen käsittelyn vuoksi tai joissa on kulumisen merkkejä, jotka eivät kuulu palautuskäytäntömme piiriin, pidätämme oikeuden hylätä valituksesi.
Jos pakettisi ei ole vielä pakattu ja lähetetty.
Teemme parhaamme estääkseen tilauksesi pakkaamisen ja lähettämisen. Jos varasto vahvistaa peruutuksen, ilmoitamme siitä sinulle mahdollisimman pian.
Huomaa, että järjestelmämme ovat erittäin optimoituja ja automatisoituja tilausten nopeaa käsittelyä varten, joten peruutus ei välttämättä ole aina mahdollista, kun tilauksesi on jo käynnissä.
Jos pakettisi on jo pakattu ja lähetetty
Kun tilauksesi on lähtenyt varastostamme, emme valitettavasti voi pysäyttää lähetystä. Olet kuitenkin aina tervetullut käyttämään peruuttamisoikeuttasi ja palauttamaan paketin meille.
Huomaa, että palautuslähetyksen kustannukset ovat tässä tapauksessa sinun vastuullasi.
Mitä jos kieltäydyn toimituksesta tai en noutaa pakettiani pakettikaupasta?
Toimituksesta kieltäytymistä tai paketin noutamatta jättämistä ei pidetä 100 päivän peruutusoikeuden pätevänä käyttönä. Jos näin tapahtuu, palautuslähetyksen kustannukset vähennetään palautuksestasi.
Jos tuote on yllättäen loppunut varastosta, toimitamme saatavilla olevat tuotteet välittömästi ja lähetämme puuttuvat tuotteet heti, kun ne ovat jälleen varastossa - ilman lisäkustannuksia sinulle.
Peruutamme maksun tililtäsi, kun koko tilauksesi on täysin valmis.