Maksu

Katso maksuratkaisumme, maksujen käsittely- ja peruuttamisajankohdat sekä paljon muuta maksamiseen liittyvää täältä.

Tarjoamme seuraavia maksutapoja:

Kun olet tehnyt tilauksen, saat tilausvahvistuksen 5-10 minuutin kuluessa. Aloitamme sitten tilauksesi käsittelyn välittömästi.

Huomaa: Jos et näe tilausvahvistusta postilaatikossasi, tarkista roskaposti- tai roskapostikansiosi. Joskus se päätyy sinne.

Nykyisen sähköistä kaupankäyntiä koskevan lainsäädännön mukaisesti emme nosta varoja tililtäsi ennen kuin pakettisi on käsitelty ja lähetetty.

Jotkin maksupalveluntarjoajat saattavat varata summan heti tilauksen tekemisen jälkeen, mutta varsinainen maksu suoritetaan vasta, kun pakettisi on matkalla.

Huomaa: Jos olet valinnut joustavan maksutavan (esim. osamaksut tai "maksa myöhemmin"), tarkista maksupalveluntarjoajan antamat ehdot.

Kyllä! Tarjoamme mahdollisuuden maksaa pankkisiirrolla.

Koska tämä vaihtoehto ei ole näkyvissä kassalla, ota meihin yhteyttä. Autamme sinua aktivoimaan pankkisiirtovaihtoehdon tilauksellesi ja annamme kaikki tarvitsemasi tiedot.

Huomaa, että pankkisiirrolla maksetut tilaukset pysyvät odottamassa, kunnes olemme saaneet maksusi - pakettisi ei siis pakata tai lähetetä ennen sitä.

Joskus asiat eivät suju suunnitelmien mukaan, ja teknisiä virheitä voi sattua.

Jos maksusi epäonnistuu tai jokin näyttää virheelliseltä kassalla, ota kuvakaappaus ja ota meihin yhteyttä. Autamme sinua selvittämään asian mahdollisimman nopeasti.

Huomaa: Rahaa ei nosteta tililtäsi ennen kuin pakettisi on pakattu ja lähetetty. Katso yllä oleva kohta: "Milloin veloitamme maksusi?"

Kun olet tehnyt tilauksen, lähetämme tilausvahvistuksen heti. Lasku tulee erillisessä sähköpostissa sen jälkeen, kun olemme lähettäneet pakettisi ja nostaneet maksun tililtäsi.

Jos olet luonut Djois-tilin, löydät sekä tilausvahvistuksen että laskun kohdasta "Oma tili".

Jos et näe näitä sähköpostiviestejä postilaatikossasi, tarkista roskaposti- tai roskapostikansiosi - joskus ne päätyvät sinne vahingossa.

Etkö vieläkään löydä niitä? Ota meihin yhteyttä, niin lähetämme ne mielellämme uudelleen.

Kyllä - ehdottomasti! Kun teet ostoksia Djoisissa, tietosi on suojattu alan standardien mukaisilla turvatoimilla.

Käytämme SSL-salausta (Secure Sockets Layer), joka varmistaa, että arkaluonteiset tiedot, kuten nimesi, osoitteesi ja maksutietosi, salataan turvallisesti. Tämä tarkoittaa, että asiattomat osapuolet eivät voi lukea laitteesi ja verkkosivustomme välillä lähetettyjä tietoja.

Voit tarkistaa tämän itse: selaimesi hakupalkissa oleva URL-osoite alkaa "https://" eikä "http://". Se tarkoittaa "turvallinen", joten olet turvallisissa käsissä.

Pitääksemme tietosi erityisen suojattuina emme koskaan tallenna maksutietojasi - ainoastaan sen, mitä maksutapaa käytit.

Noudatamme kolmea keskeistä turvallisuusvaihetta suojellaksemme sinua:

Todentaminen: Selaimesi tarkistaa, että se todella kommunikoi suojatun palvelimemme kanssa.

Salaus: Tietosi salataan niin, että vain palvelimemme voi lukea ne.

Tietojen eheys: Tiedot tarkistetaan molemmissa päissä, jotta varmistetaan, ettei mitään ole muutettu matkan varrella.

Käytämme yhtä saatavilla olevista turvallisimmista verkkomaksujärjestelmistä (NETS) ja päivitämme jatkuvasti ohjelmiamme tarjotaksemme asiakkaillemme korkeimman mahdollisen turvallisuustason.

Djois pidättää myös oikeuden viivästyttää tai tarkistaa manuaalisesti minkä tahansa tilauksen, jos epäilemme sen tarvitsevan ylimääräistä turvatasoa - vain pitääkseen sinut (ja kaikki muutkin) turvassa.

Tuotteita, joilla on jatkuva yleinen alennus (esim. 15 % alennus 1.-5. päivä), ei voi yhdistää muihin alennuksiin - ellei nimenomaisesti toisin mainita. Tämä tarkoittaa, että alennuskoodeja tai muita myyntitarjouksia ei voi käyttää näihin tuotteisiin.

Huomioithan, että tuotteisiin, jotka on merkitty "Kiinteän alhaisen hinnan" merkinnällä, ei koskaan voi soveltaa yleistä alennusta. Katso tästä lisää alta.

Myyntialennukset edellyttävät tiettyä toimenpidettä - kuten "Osta 30 eurolla, saat 15 % alennuksen".

Myyntialennukset eivät koske tuotteita, jotka ovat jo yleisessä alennuksessa. Niitä ei lasketa mukaan kelpoisuusehdot täyttävään ostokseen, eikä niistä saa lisäalennusta.

Myyntialennuksiin kuuluvia tuotteita ei myöskään voi yhdistää alennuskoodeihin tai muihin alennuksiin.

"Kiinteän alhaisen hinnan" tuotteet eivät myöskään kuulu myyntialennuksiin. Lisätietoja alla.

Jos saat alennuskoodin uutiskirjeissä, kampanjoissa, markkinoinnissa tai suoraan meiltä, tarkista koodin mukana tulevat erityisehdot.

Alennuskoodeja ei voi yhdistää yleisiin alennuksiin, alennusmyynteihin, muihin alennuskoodeihin tai "Kiinteän alhaisen hinnan" tuotteisiin.

Djois pidättää oikeuden muuttaa tai peruuttaa alennuskoodeja milloin tahansa.

Jotkin tuotteet ovat yksinkertaisesti fanien suosikkeja, joita rakastetaan niiden laadun ja arvon vuoksi. Näiden tuotteiden hinta perustuu vakaaseen tuotantokustannukseen, ja niille annetaan erityisasema.

Kutsumme näitä tuotteita "Fixed Low Price" -tuotteiksi, mikä tarkoittaa, että näkemäsi hinta on paras tarjoamamme tarjous.

Mitä tämä tarkoittaa Fixed Low Price -tuotteille:

  • Niihin ei koskaan sovelleta yleistä alennusta.
  • Ne eivät kuulu myyntialennusten piiriin.
  • Niitä ei voi yhdistää alennuskoodeihin.

Pidätämme oikeuden mukauttaa Fixed Low Price -tuotteiden hintoja tarvittaessa kerran vuodessa markkinoiden muutosten, tuotantokustannusten tai muiden meistä riippumattomien tekijöiden vuoksi.

Klikkaamalla "Hyväksy kaikki" annat suostumuksesi siihen, että voimme kerätä tietoja sinusta eri tarkoituksiin, mukaan lukien: Tilastot ja markkinointi