Palauttaa
Jos tilauksesi ei vastaa odotuksiasi, teemme palautuksesta mahdollisimman helppoa ja vaivatonta.
- Täytä palautuslomake
Täytä alla oleva lomake. Se antaa meille kaikki tarvittavat tiedot palautuksen käsittelemiseksi oikein. - Pakkaa tuote huolellisesti
Laita tuote/tuotteet tukevaan pakkaukseen, joka suojaa kuljetuksen aikana. - Lisää tilausnumerosi
Liitä mukaan alkuperäinen lähetyslista tai kirjoita tilausnumerosi paperille ja laita se pakkaukseen. Tämä on välttämätöntä, jotta voimme tunnistaa tilauksesi ja palauttaa maksun. - Kiinnitä palautustarra
Voit ostaa palautustarran meiltä tai hankkia sen paikallisesta pakettipisteestä.
Osta palautustarra täältä: Osta palautustarra
Huomioithan:
Palautuksen saapuminen ja käsittely sekä hyvityksen maksaminen voivat kestää jopa 14 päivää.
Palautuskulut ovat asiakkaan vastuulla, ellei toisin ole sovittu tai palautus johtuu meidän virheestämme (esim. väärä tai viallinen tuote).
Palautatko tuotepaketin?
Jotkut tuotteistamme myydään tuotepaketteina. Tuotepaketin osia ei voi palauttaa erikseen. Koko paketti on palautettava yhdessä.
Heti kun saamme palautuspakettisi, aloitamme palautuksesi käsittelyn. Yleensä 14 päivän kuluessa. Rahat palautetaan samalla maksutavalla, jota käytit tilausta tehdessäsi.
Palautusajat vaihtelevat maksutapasi mukaan:
- Pankkikortit: yleensä 3-4 arkipäivän kuluessa
- Luottokortit: yleensä 3-6 arkipäivää (palautetaan suoraan kortillesi).
- PayPal:
- Maksettu pankkikortilla: 1-2 pankkipäivää
- Maksettu luottokortilla: 3-4 arkipäivää
Sinulle palautetaan todellinen maksettu summa, ei alkuperäistä täyttä hintaa. Tämä tarkoittaa sitä, että jos olet käyttänyt alennuskoodia tai ostanut tuotteen alennusmyynnistä, palautuksesi vastaa alennettua hintaa.
Toimituskuluja ei palauteta, jos:
- kieltäydyt toimituksesta,
- et noudata pakettisi, tai
- palautat vain osan tilauksestasi.
3L Office Products A/S (Djois)
Vibækvej 100
DK-5690 Tommerup
Tanska
Sähköposti: support@djois.fi
Phone: +45 63 76 86 70
Lakisääteisen 14 päivän peruutusajan lisäksi annamme sinulle 100 päivää lisää aikaa palauttaa tilauksesi siitä päivästä, jona olet vastaanottanut pakettisi.
Tänä aikana voit vapaasti avata pakkauksen ja kokeilla tuotteita - aivan kuten sovittaisit paitaa kaupassa.
Huomaa, että tämä ei koske kulutustavaroita, joita ei voi myydä uudelleen avattuina. Esimerkiksi puhdistusliinat (#1595) kuuluvat tämän säännön piiriin.
Virallinen toimituspäivä perustuu seurantatietoihin ja siihen, kun rahdinkuljettaja merkitsee pakettisi "toimitetuksi".
Toivomme, että pidät ostoksestasi, mutta jos et pidä, sinulla on runsaasti aikaa muuttaa mieltäsi.
Kaikilla tuotteillamme on 2 vuoden takuu. Joillakin tuotteilla voi olla jopa pidempi takuu. Jos näin on, pidennetty takuuaika ilmoitetaan selkeästi tuotesivulla.
Voit käyttää takuuta, jos tuotteessa on vikaa normaalin ja tarkoituksenmukaisen käytön jälkeen. Jos tuotteessa ilmenee ongelmia, ota meihin yhteyttä.
Jos et ole tyytyväinen kokemukseesi, haluaisimme mielellämme korjata asian. Ota meihin yhteyttä, niin teemme kaikkemme (takuuehtojen puitteissa) ongelman korjaamiseksi.
Etkö vieläkään ole tyytyväinen?
Jos sinusta tuntuu, että valitustasi ei ole ratkaistu asianmukaisesti, sinulla on mahdollisuus viedä asia eteenpäin:
Kuluttajariitalautakunta
Postal address: P.O. Box 306, 00531 Helsinki
Public address: Unioninkatu 16, 00130 Helsinki
E-mail: kril@oikeus.fi
Phone: +358 29 566 5200
https://www.kuluttajariita.fi